Warunki ogólne
Kwiaciarnia Avilla doręcza kwiaty do dowolnego miejsca zapewniając wysoką
jakość kwiatów oraz terminowość doręczenia. Kwiaciarnia Avilla zapewnia
doręczenie kwiatów w 24 godziny.
Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem, w czasie przez Państwa wyznaczonym, kwiaciarnia skontaktuje się z nadawcą.
Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem, w czasie przez Państwa wyznaczonym, kwiaciarnia skontaktuje się z nadawcą.
Zamówienia
Wszystkie wypełnione zamówienia składane w kwiaciarni internetowej są
obowiązujące. Zamówienie będzie przetwarzane i uznane za wiążące od momentu
jego potwierdzenia.
Zamówienia mogą obejmować wszystkie produkty dostępne w ofercie Kwiaciarnia Avilla. Zamówienia składane telefonicznie, faksem lub osobiście są uważane za wiążące.
W razie potrzeby, Nasi sprzedawcy z przyjemnością pomogą Państwu, dokonać
zmian w zamówieniu. Zmiany w zamówieniu można wprowadzać w ciągu 60 minut
po jego złożeniu lub na co najmniej 48 godzin przed terminem doręczenia.
Anulowanie lub zmiany mogą być dokonywane telefonicznie, faksem lub przez e-mail.
Gdyby Kwiaciarnia Avilla nie była w stanie zrealizować zamówienia, zwróci
klientowi pełną wartość zamówienia. W przypadku płatności kartą kredytową lub
przelewem bankowym pieniądze będą zwracane bezpośrednio na rachunek klienta.
W przypadku płatności realizowanych gotówką lub przekazem pocztowym zwroty będą
dokonywane za pomocą przelewu bankowego.
Kwiaciarnia Avilla nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub nie
dostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych odbiorcy
lub braku pozytywnej autoryzacji karty kredytowej zamawiającego.
Terminy realizacji
Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi przy składaniu zamówień z datą
doręczenia na sobotę i niedzielę.
Godzina doręczenia nie jest gwarantowana i oznacza tylko orientacyjną godzinę doręczenia przesyłki.
Kwiaciarnia Avilla NIE doręcza przesyłek w święta państwowe.
Godzina doręczenia nie jest gwarantowana i oznacza tylko orientacyjną godzinę doręczenia przesyłki.
Kwiaciarnia Avilla NIE doręcza przesyłek w święta państwowe.
Formy Płatnosci
Płatność przy odbiorze
Polityka zastępowania produktu
Zawsze kiedy jest to możliwe, doręczamy bukiety, kompozycje kwiatowe
identyczne z tymi prezentowanymi na zdjęciach. Realizacja zamówienia
na konkretny produkt zależy od jego dostępności na rynku. Czasami
zastąpienie jednego kwiatu innym może być niezbędne, aby dotrzymać
terminu doręczenia. Zawsze robimy wszystko co w naszej mocy, aby bukiet,
który otrzymuje odbiorca był jak najbardziej podobny do tego, który
Państwo zamawiacie.
Kwiaciarnia Avilla zastrzega sobie prawo dostarczenia bukietu, rośliny ozdobnej lub innego produktu o podobnej jakości i wyglądzie zapewniających najwyższy stopień podobieństwa do oryginału (podobna wielkość, styl i kolorystyka).
Kwiaciarnia Avilla zastrzega sobie prawo dostarczenia bukietu, rośliny ozdobnej lub innego produktu o podobnej jakości i wyglądzie zapewniających najwyższy stopień podobieństwa do oryginału (podobna wielkość, styl i kolorystyka).
Reklamacje.
Staramy się wypełniać zamówienia terminowo i zgodnie z życzeniami klienta,
dlatego zawsze kiedy pojawi się błąd zrobimy wszystko, aby go naprawić.
Każda reklamacja jest traktowana indywidualnie i będzie przez nas wnikliwie
rozpatrzona. Po wyjaśnieniu problemu z kwiaciarnią realizującą zamówienie,
Kwiaciarnia Avilla przedstawi odpowiednie propozycje rekompensaty.